viernes, 4 de noviembre de 2011

SESSIÓ 3/11/2011

A la sessió d’avui amb l’Eduard hem parlat del moodle i del seu ús. La veritat és que fins que no vaig entrar a la universitat ni tant siquiera havia sentit parlar d’aquest programa.

 La tasca d’avui ha sigut pràctica: consistia en la creació d’un moodle propi. L’Eduard ens ha penjat una tasca i l’havíem d’anar fent-la, al principi personalment, ho he trobat un caos. Hem sentia molt perduda i no hem veia capaç de fer cap tasca de les que proposa l’Eduard, però a mida que anat passant la classe he començat a tocar i experimentar amb el programa i he pogut crear el moodle. No només he posat una data assenyalada que és el que m’ha semblat més senzill, sinó que hem penjat el nostre JCLIC i també he penjat un rellotge. Tot i sentir-me molt frustrada a l’inici de la tasca m’he adonat de que podia fer-ho i em sento molt orgullosa del moodle que he creat.

CLICA AQUI SI VOLS VEURE EL MEU MOODLE 

No hay comentarios:

Publicar un comentario