miércoles, 26 de octubre de 2011

SESSIÓ 25/10/2011

Avui hem fet una activitat que m’ha portat records de la meva infància. Primerament hem estat parlant del JCLIC i l’hem estat provant, a continuació nosaltres ens hem transformat en creadors: hem descarregat el programa JCLIC author i hem hagut de crear el nostre propi JCLIC. Ha sigut divertit i entretingut, però haig de confessar que m’ha costat una mica crear el meu propi JCLIC però m’ha valgut molt la pena, ja que, he après a fer servir aquest programa que hem semblava una mica complicat.



El que més m’ha agradat és que tinc una nova eina digital per treballar a l’aula. He realitzat un memory de cavalls i la veritat és que me’n sento orgullosa. M’he descarregat el programa a casa per així poder crear-ne de nous i jugar amb els meus cosins perquè aprenguin digitalment.

No hay comentarios:

Publicar un comentario